20 September 2009

selamat hari raya!

Ъ~~ se...se...se...selamat hari raya kepada saudara serta saudari...
setahun hanya sekali...
meraikan hari yang mulia ini.....~~~~

selamat hari raya aidilfitri warga malaysia. tak kira bangsa dan agama memandangkan kita kan 1 malaysia. sebab itu saya balik awal and bercuti sekali. ahaha...

sambutan hari raya sememangnya amat bermakna terutama setelah sebulan berpuasa. nikmat aidilfitri lebih terasa dengan adanya bulan puasa. walaupun hari saya berpuasa tidaklah seberapa tetapi saya dapat merasai kepuasan, kelegaan dan kebahagiaan berakhirnya bulan ramadhan dan bermulanya syawwal.

sungguhpun kengkawan saya di bandar tercinta saya entah hilang ke mana, rumah yang patut terbuka tidak nampak pintunya. *haihz...tak apalah.... banyak lagi rumah terbuka menunggu saya di tm. hoo~~hooo~~~ tak sabarnya ... makanan raya... makanan...makanan.... mmm... yumm yummm....

No comments: