22 August 2009

2208

~happy birthday to me!~

hehe...



i guess it's a sign of good beginning since it falls on first day of ramadhan, beginning of the holy month =)

when i was home that day, i found this item that i kept and treasured as its one and only in the world. what made it more precious was that it was made meant for me. yes, made! and this year on my special day, i've decided to use this item as when i was is when the sender is now.


x x x x x


sempena bulan ramadhan, saya telah berbicara dengan Yang Maha Kuasa lagi Menyayang dan Mengasihi, setelah tawar menawar dan saya berjaya membuat beberapa permintaan. diharap permintaan-permintaan saya dikabulkan dan balasan tulus ikhlas dari saya adalah dengan berpuasa tanda terima kasih dan kesyukuran.

dengan niat-niat ini, saya bersedia dan amat bersemangat untuk berpuasa selagi dan selama saya berada di kolej tahun ini. jadi, marilah bersahur, berpuasa, berpasar ramadhan dan berbuka bersama-sama!!!! tarawih??? [tak perlu laa kot]



baiklah, sambung mengaji sekarang... birthday ke puasa ke exam tetap ada... lepas exam baru kita berseronok melebih-lebih!!!!! woohooo....

No comments: